-

Як організувати та підтримувати спілкування і взаємодію дітей в інклюзивному класі

“Коли дитину з особливими освітніми потребами (ООП) визнає колектив, вона більш успішна не тільки в спілкуванні, соціалізації, взаємодії, а й в академічних навичках”, – каже магістриня корекційної педагогіки, поведінкова аналітикиня, вчителька-логопединя школи №58 м. Києва, виконавча директорка Української асоціації поведінкових аналітиків Ольга Малікова.

В онлайн-трансляції для “Нової української школи” вона розповіла:

  • як педагогам підготуватися до приходу в клас дитини з ООП;
  • як підготуватися батькам;
  • які бувають практики для взаємодії учнів у класі;
  • що робити на перерві.

https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-ta-pidtrymuvaty-spilkuvannya-i-vzayemodiyu-ditej-v-inklyuzyvnomu-klasi-chastyna-1/

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *