☝ Нейроігри на щодень

🔹🔹🔹«Коректор»Мета: розвиток вибірковості та концентрації уваги, здатності до переключення.Матеріал: вирізки з газет, журналів, невеликі за обсягом тексти.Завдання виконується на час, від 2 до 5 хвилин. Дорослий і дитина домовляються, яка буква буде «неправильною», дорослий засікає час, і дитина приступає до перевірки тексту, викреслюючи «неправильну» літеру.

🔹🔹🔹«Загадковий контур». Дорослий малює на дошці або аркуші паперу хвилясту замкнуту лінію і пропонує дитині, підключивши уяву, розповісти, на кого (на яку тварину, птицю, фантастичну істоту) це схоже. Таким чином розвивається образне мислення і уява, стимулюється здатність побачити щось своє в даному контурі, без нав’язування їй власних стереотипів сприйняття.

🔹🔹🔹«Наведи порядок». Дитина обмацує з закритими очима кілька викладених в ряд предметів. Дорослий змінює деякі з них місцями і пропонує дитині повернути кожне на своє місце. Кількість предметів змінюється в залежності від віку дітей.

🔹🔹🔹«Малюнки на спині і на долонях». «Намалюйте» пальцем на спині дитини одну із знайомих їй фігур (трикутник, коло, квадрат). Попросіть її намалювати на папері і сказати, яка фігура намальована. Якщо вона не може, намалюйте пряму лінію (горизонтальну, вертикальну, похилу) і попросіть її зобразити її на стіні або на аркуші паперу. Те ж виконайте спочатку на її правій, а потім лівій руці, «малюючи» на обох сторонах кисті.

🔹🔹🔹«Я загадав число». Один з гравців загадує число в певному інтервалі за домовленістю. Інший намагається його відгадати. «Це число п’ять». «Ні, моє число менше», – каже ведучий. “Два”. «Ні, більше». Гра йде до тих пір, поки число не буде вгадано. Необхідно стежити, щоб дитина не називала чисел навмання, а усвідомлено вибирала їх з обумовленого числового ряду.

*Взято зі сторінки фейсбук Нейропсихолог Вікторія Каліна

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *