В якому віці і навіщо давати дитині розкладати речі по порядку? Чому саме сортування предметів?

Завдання на сортування дозволяють дітям виявити значимі властивості звичних і незнайомих предметів і вчить їх порівнювати між собою. Під час сортування дитина кожного разу вивчає предмет і приймає рішення про його приналежність до певної категорії.

👥 У 1,5-2 роки діти починають розуміти, що речі належать до різних груп. Це знання і інтерес до дрібних предметів роблять сортування улюбленим заняттям багатьох малюків

❤️ПЕРЕВАГИ СОРТУВАННЯ:

🦒Необхідність розглядати картинки і предмети тренує візуальне сприйняття дитини. Малюк вчиться розглядати деталі, зауважує однакові і різні елементи,

🦒При роботі з зображеннями розвивається можливість використовувати символи – малюк звикає, що картинки можуть використовуватися замість реальних об’єктів

🦒 Так як всі предмети і їх частини мають назви, заняття збагачують словниковий запас дитини і допомагають йому навчитися правильно будувати речення,

🦒 Сортування знайомить дитину з поняттям категорії і вчить узагальнювати предмети на основі значущих ознак: форми, кольору, розміру, призначення,

🦒Сортування – це дуже гарна вправа на розвиток прийняття рішень! Малюк вибирає предмет, задається питанням, куди його покласти, а потім приходить до відповіді, уважно оцінивши предмет за кількома ознаками.🦒Сортування корисне також для розвитку дрібної моторики і зорово-моторної координації, а також прекрасно розвиває увагу дитини, вчить його перемикати увагу з одних деталей на інші, а також перемикатися між стадіями планування і здійснення дій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *